بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Daripada Abu Hurairah r.a. Nabi s.a.w bersabda:
"SESEORANG INSAN ADALAH TERIKUT-IKUT DENGAN ADAT KEBIASAAN SAHABATNYA MAKA HENDAKLAH KAMU MELIHAT DENGAN SIAPA KAMU BERSAHABAT."
-Riwayat al-Tarmizi dan al-Hakim

Saturday 18 May 2013

Perkara Menarik Cafe Jenan berbanding Cafe lain di UUM



Apa kata mereka???

Makanan yang harganya stabil sejak saya semester satu pada tahun 2010 lagi.. Apa yang penting makanan nye yang serba cukup rempah2 menambah selera saya apabila makan disini. jadi saya kekalkan membeli makanan di Cafe Jenan.. Terima kasih pacik jenan..
-Jawaher, 23tahun.






Makanan best kat sini, hari2 lauk tengahhari sama je menunye, jadi saya rasa makanan yang berprotin penting bagi saya sebagai seorang atlet UUM.. Tengtang harga adalah mengikut giliran jaga kaunter.. kalau ngan makcik murah sikit, ngan pakcik kurang sikit..hmm gitu lah.. apa2 pon jenan best!!
Azhari Kachil, 23 Tahun.



Saya sebagai seorang perempuan yang pakar dalam bidang masakan cafe2 di Universiti utara ini, saya buat kesimpulan, sos yang digunakan dlm masakan ikan keli ini adalah tepat.. Cuma kadang2 terlebih lada sula membuatkan resdung kawan2 saya naik.. Cafe yang agak bersih di UUM ini adalah Cafe Jenan..
-Sholeyha Daut, 23tahun.




Jenan yang best nye sebab dia bagi kuasa kat pelanggan utk pegang remote astro.. jarag berlaku di cafe2 lain di UUM. Jadi pelanggan bebas guna remote utk menonton televisyen yang mereka mahu. Hampir setiap kali makan saya memilih Cafe Jenan sebagai tempat membeli makanan.. Bilik saya pon dekat ngan cafe.. jd senang lah saya..
Syafiq Helmi, 22tahun.





Walaupun saya tidak merokok, tetapi saya mahu katakan di Cafe Jenan sahaja boleh isap rokok.. Sebab tempatnye yang strategi dari pandangan pihak berkuasa UUM..Cafe lain xbole ooo..
Mahfuz Wan Har, 21 Tahun.





Cafe Jenan mempunyai makanan yang menyelerakan dan harga yang berpatutan.. Antara cafe terlama beroperasi di Sime Darby ini. Saya sebagai R.A. DPP Sime Darby, sila pastikan pakaian anda tidak terlalu menjolok mata ketika makan di Sime Darby.. Nanti mod makan saya terganggu.. terima kasih..
Nazrin Sarlan, 23Tahun.



Jenan antara satu Cafe di uum yg menggunakan pekerja asing. Ketertampilan pekerja yg bersih lagi kemas menyebabkan saya berfikir bahawa Cafe ini adalah bersih dan mengikut syarat yg ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Minuman yg dijual juga tdk menggunakan air mentah.
Akhmal Hafiz, 21 Tahun.




Sila hantarkan gambar anda semasa di cafe jenan dan hantarkan komen anda sekali untuk dikongsi bersama di ali.islam90@yahoo.com..

No comments:

Post a Comment