بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Daripada Abu Hurairah r.a. Nabi s.a.w bersabda:
"SESEORANG INSAN ADALAH TERIKUT-IKUT DENGAN ADAT KEBIASAAN SAHABATNYA MAKA HENDAKLAH KAMU MELIHAT DENGAN SIAPA KAMU BERSAHABAT."
-Riwayat al-Tarmizi dan al-Hakim

Wednesday 18 December 2013

Sharul pengusaha ketam pembekal kotak student UUM

Dpp Sime Darby- Masalah kotak boleh diselesaikan di akhir sem ini, kata Shahrul Zaini 21tahun ketika ditemubual dalam sidang akhbar blog aku bercerita tadi. Beliau merupakan pelajar semester tiga juga bekas pengusaha ketam (photo) berminat menjadi pembekal kotak kepada pelajar UUM. Pelajar tidak perlu bimbang, kotak yang dibekalkan adalah berkualiti dengan harga serendah 1 ringgit Malaysia hingga 3 ringgit Malaysia.

Apa yang menariknya disini adalah kami akan menghantar kotak tersebut kepada pelanggan sebaik sahaja penempahan dibuat. Saya tahu, penjualan kotak adalah banyak seperti di Mall UUM, tapi bagaimana anda membawanya? jika naik motor bukankah ianya menyukarkan? awek-awek yang berjalan kaki dengan membawa kotak akan kelihatan menarik bukan, jadi segeralah berhubung dengan saya untuk membuat tempahan kotak.

Saiz kotak adalah berbeza mengikut kehendak pelanggan. Tapi penjualannya adalah lelong pada harga yang rendah. Kotak sesuai untuk menyimpan pakaian, buku nota dan rujukan, alatan elektrik seperti pemanas air, iron baju, pembakar roti dan sebagainya. Pakaian yang disimpan menggunakan kotak ini dijamin selamat daripada lipas dengan syarat letakkan tiga hingga lima biji ubat gegat.

Penempahan boleh pm di facebook di bawah:
-https://www.facebook.com/shahrul.zainy




No comments:

Post a Comment