بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Daripada Abu Hurairah r.a. Nabi s.a.w bersabda:
"SESEORANG INSAN ADALAH TERIKUT-IKUT DENGAN ADAT KEBIASAAN SAHABATNYA MAKA HENDAKLAH KAMU MELIHAT DENGAN SIAPA KAMU BERSAHABAT."
-Riwayat al-Tarmizi dan al-Hakim

Tuesday 12 March 2013

Permainan popular mahasiswa bila bosan.

Mana-mana pelajar pernah melakukan permainan yang agak menyeronokan ketika menerima tekanan, lebih-lebih lagi pelajar yang tinggal di asrama. Permainan pertama yang aku kenal ialah Dota. permainan ni agak popular dikalangan pelajar, tapi senior aku yang minat ngan permainan ni.


Masa kemasukan aku ke universiti, ada seorang kawan aku nama dia Jawahirbawa satu permainan yang menarik iaitu Zombie vs Plant..

bukan aku seorang je yang hayal terhadap permainan ni, tapi hampir satu blok.. haha.. pas da bosan ngan game ni, aku nagn kawan2ku bermain permainan carrom.
chess
 counter strike 
daun terup

1 comment: