بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Daripada Abu Hurairah r.a. Nabi s.a.w bersabda:
"SESEORANG INSAN ADALAH TERIKUT-IKUT DENGAN ADAT KEBIASAAN SAHABATNYA MAKA HENDAKLAH KAMU MELIHAT DENGAN SIAPA KAMU BERSAHABAT."
-Riwayat al-Tarmizi dan al-Hakim

Tuesday 12 March 2013

Cerita Seram DPP Sime Darby UUM


Banyak cerita seram kat UUM nie.. kalau nak cerita satu per satu takkan habis,jadi aku cerita la kisah seram kat dpp aku.. Aku tinggal di DPP Sime Darby. Masa aku di semester satu, masa tu waktu malam, aku duk bilik 6D105.. aku baring-baring nak tidur awal sebab keesokkan harinya ada kelas pagi.lampu masa tu da padam, tidur terang kan susah nak lelap, masa aku tengok jam loceng da pukul 3 suku, mata tak bole lelap, roommate aku masa tu da lena tidur. Aku bangun dari baring keluar untuk menuju ke tandas, nak buang air kecil, masa aku kat dalam tandas, aku masuk dan terus tutup pintu. Pas aku da selesai buang air aku pon menuju ke bilik semula, dalam perjalanan aku selamat dari gangguan apa-apa. aku terus masuk bilik lalu baring. tengah baring-baring dalam 3,4 minit aku terlelap, sedar-sedar da azan subuh, pastu aku bangun solat, iron baju lepastu g kelas.. tak seramkan?? sebab..ada sambungannya..

#nantikan sambungannya bulan April 2013.. 

2 comments: