بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Daripada Abu Hurairah r.a. Nabi s.a.w bersabda:
"SESEORANG INSAN ADALAH TERIKUT-IKUT DENGAN ADAT KEBIASAAN SAHABATNYA MAKA HENDAKLAH KAMU MELIHAT DENGAN SIAPA KAMU BERSAHABAT."
-Riwayat al-Tarmizi dan al-Hakim

Wednesday 12 June 2013

Tipu Kanan Tipu Kiri



Satu perkara dalam hidup aku.. tipu.. tipu kanan, tipu kiri, tipu depan tipu belakang.. semuanya.. sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.. Hmmm.. pemergian org yang agak aku sayang telah pergi meninggalakan aku ketika menghadapi pepereksaan akhir semester.. tengah-tengah ulangkaji, dapat mesej dia da buka fb aku.. la.. sape suruh buka.. kan da makan hati sendiri.. fb kan utk enjoy.. kita chat2 kat fb ngan org lain, xde mende pown..kita bg no kita kat perempuan lain bukan ada mende pon.. xkan kita nak bercinta banyak2??satu da pening nak jaga, apatah lagi 2,3,4.. cinta ni bukan cam rumput, hari ini tebas, esk lusa tumbuh baru.. hrmm wahai perempuan yg dikasihi.. jgn ikutkan fikiran awk sesuka hati.. tindakan yg xsepatutnya memakan diri.. awk pergi dari saya, ianya amat merumitkan dan amat menyusahkan.. perasaan ni, bukan boleh cm g2 jerk..nasib la fikiran saya amat panjang dan kretif.. klau x da lama sy terjun dari tingkat 18.. Astagfirullah.. mintak dijauhkan.. hmm xpe la.. nak wat cmne,klau xbole terima kita ni berchat2 ngan perempuan lain..kita ngan perempuan lain tu kawan je pon.. 

No comments:

Post a Comment